020 - 760 47 20 ma-vrij 9-17:30u, za 10-16u

Veelgestelde vragen - FAQ

Heeft u een vraag over een klacht, bestelling of retournering? Bekijk de veelgestelde vragen en vind antwoorden op de meest gestelde vragen. Klik op een van de onderstaande categorieën:

Bestellen en bezorgen

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Verzenden

Bestellingen in Nederland wordt verstuurd met DHL tegen een verzendtarief van €5,95 incl. BTW. Bestellingen boven de 50 euro worden gratis verzonden.

Bestellingen naar België en Duitsland worden tegen een vast verzendtarief van €9,99 incl. BTW verstuurd.

Gerecyclede verpakkingen

In het kader van duurzaam ondernemen versturen wij onze producten in gerecyclede kartonnen dozen. Hierdoor kan het zijn dat het product in een andere verpakking zit dan u verwacht. Onze pakketten zullen altijd herkenbaar zijn aan de speciale thuiszorgwinkelonline tape die wij gebruiken.

Ophaalpunt

U kunt er ook voor kiezen om uw product op te halen bij een van onze ophaalpunten:

  • Meijer Orthopedie in Amsterdam
  • Meijer Orthopedie in Bussum
  • Meijer Orthopedie in Hilversum (Gijsbrecht)
  • Meijer Orthopedie in Tergooi Ziekenhuis (Locatie Hilversum)

 Klik hier voor de afhaaladressen.

Waar vind ik informatie over mijn bestelling?

Wanneer u op uw account inlogt op ThuiszorgWinkelOnline.nl kunt u uw geplaatste bestellingen en orderhistorie te allen tijde bekijken.

Daarnaast vindt u alle informatie over uw bestelling in de bevestigingsmail.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Uw betaling wordt zo snel mogelijk terugbetaald.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

ThuiszorgWinkelOnline.nl stuurt na uw bestelling direct een e-mail met bevestiging van uw bestelling. Geen e-mail ontvangen? Misschien is de e-mail in uw 'ongewenste' e-mail terecht gekomen. Staat de bevestigingsmail daar ook niet tussen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 020 - 760 47 20.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling varieert per product. De levertijd staat altijd aangegeven aan de rechterkant van het product. Producten die op voorraad zijn en vóór 16:00 uur worden besteld, zijn de volgende dag in huis.

Wanneer er geen levertijd bij staat kunt u ons altijd telefonisch bereiken via 020 - 760 47 20 of mailen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hoe bestel ik iets bij Thuiszorgwinkelonline?

U kunt gemakkelijk iets bestellen bij ThuiszorgWinkelOnline.nl. Kies het gewenste product, klik op bestellen en ga naar de winkelwagen. U kunt vervolgens kiezen om als gast af te rekenen of een account aan te maken.

Controleer en regel vervolgens uw bestelling, denk aan het adres en uw betalingsgegevens. Rond af door te betalen. Dit kan op verschillende manieren.

Kijk op de pagina: Betalen & Verzenden voor meer informatie.

 

Producten en klachten

De maat die ik heb besteld is niet goed, kan ik de maat veranderen?

Als de maat niet goed is kunt u het retoursformulier gebruiken wat bij uw bestelling zit bijgesloten. Hier geeft u aan waarom u het product retourneert.

Bel ons voor gratis advies op 020 - 760 47 20 of mail ons via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bezoek één van onze winkels!

 

Welke maat heb ik nodig?

Bij elk product staat rechts een knop met de tekst “bepaal uw maat”. Wanneer u hier op klik verschijnt er een bijbehorende maattabel die laat zien welke maat u nodig heeft.

Vindt u het toch moeilijk om de juiste maat te vinden, dan kunt u ons altijd gratis bellen op 020 - 760 47 20 of mailen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of één van onze winkels bezoeken!

 

Welk product past bij mijn klacht?

Bij ThuiszorgWinkelOnline.nl krijgt u deskundig advies en heeft u het gemak van online winkelen. Op de aandoeningen pagina staan veel voorkomende klachten per lichaamsdeel beschreven.

Dit zorgt ervoor dat u weet welke klacht u heeft en wat u er tegen kunt doen. Vindt u het toch nog moeilijk om het juiste product te vinden, dan kunt u ons altijd gratis bellen op 020 - 760 47 20 of mailen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of één van onze winkels bezoeken!

 

Retourneren en annuleren

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Bij goedkeuring van uw aanvraag volgt er een creditering waarbij wij zo snel mogelijk zorgen dat het volledige aankoopbedrag incl. eventuele leveringskosten conform de herroepingsrecht op uw rekening wordt teruggestort. U krijgt hiervan een bevestiging op de mail gestuurd.

Hoe snel is een retour verwerkt?

Nadat uw zending door ons is ontvangen volgt er een controle. Wij controleren of er is voldaan aan de richtlijnen, en of de aangevraagde producten ook daadwerkelijk de producten zijn welke zijn opgestuurd en er geen sprake is van producten welke fysieke schade hebben ten gevolge van foutief gebruik. Bij goedkeuring van uw aanvraag volgt er een creditering waarbij wij zo snel mogelijk zorgen dat het geld terug op uw rekening wordt gestort.

 

Moet ik betalen bij retourneren?

Bij een foutieve levering, bijvoorbeeld een andere maat dan besteld, zijn de retour kosten voor rekening van de ondernemer. Zo niet, dan zijn de retour kosten voor eigen rekening van de consument.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

In uw pakket wordt het retour formulier meegeleverd. Deze vult u in en stopt u bij het terug te zenden artikel in de originele verpakking. Het retour formulier beschikt ook over het retour adres. Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor en stuur het terug naar ons op. De retour kosten zijn voor uw rekening, tenzij het gaat om een foutieve levering. U krijgt van ons een bevestiging wanneer wij het pakket hebben ontvangen en wanneer het geld is teruggestort op uw rekening.

Mocht het retour formulier in een uitzonderlijk geval niet zijn meegeleverd, neemt u dan contact met ons op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U krijgt dan een nieuw retour formulier toegestuurd via de mail die u kunt uitprinten en invullen. 

 

Mag ik mijn artikelen retourneren?

U heeft het recht, conform de Nederlandse wet "Verkoop op Afstand", om de bestelling indien ze niet aan uw verwachting voldoen binnen 14 werkdagen zonder opgave van redenen terug te sturen. Artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt te zijn en indien mogelijk in de originele verpakking. Om u en onze andere klanten beter van dienst te kunnen zijn vinden we het prettig om te horen waarom u de goederen wenst te retourneren. Het is natuurlijk niet verplicht.

 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons snel en veilig op de volgende manieren betalen:

Voor onze Nederlandse klanten kunt u gebruik maken van iDeal veilig online betalen via je eigen bank op internet.

  • (NL) Ideal, selecteer uw bank in onze betaalportaal en voer de bankinstructies uit.
  • Vooruit betalen per bank/girorekening, u krijgt de betalingsinstructies bij het bevestigen van uw bestelling. (In verband met de vertraging tussen de banken kan de bevestiging van betaling tot maximaal 3 werkdagen duren, na de bevestinging zal uw bestelling verzonden worden.)

Ten name van:

  • Meijer Orthopedie B.V.

Referentie:

  • Uw unieke betaalreferentie, deze wordt direct na het bevestigen van de bestelling getoond en per e-mail naar u verzonden.

Bankrekening:

  • 732014253795

Naam van de bank:

  • KBC/CBC

IBAN-/bankcodenummer:

  • BE76732014253795

BIC:

  • CREGBEBB

Betalen bij de postbode (rembours), een betaling onder rembours is veilig en snel:

  • Contant (gepast) betalen bij de postbode.
  • Niet thuis of geen gepast geld? Nog drie weken met PIN te betalen op het postkantoor.

Voor onze Belgische klanten hebben wij de betaalmethoden van: Bankcontact Mr Cash, CBC, KBC, ING Homepay en Belfius. Alle betaalmethoden zijn veilig, snel en kosteloos.  

  • (BE) Bancontact/ Mr Cash  
  • (BE) CBC Online  
  • (BE) KBC Online
  • (BE) ING Homepay  
  • (BE) Belfius

Onze Duitse klanten kunnen gebruik maken van Sofort en Giropay.

  • (DE) Sofort Uberweisung      
  • (DE) Giropay

CONTACT INFO


  • Gijsbrecht van Amstelstaat 258 - 260
    1215 CR Hilversum
  • +31 (0)20 760 47 20
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • Openingstijden:
    ma-vrij 09:00 - 17:30 uur
    za 10:00 - 16:00 uur

© 2020 Thuiszorgwinkelonline.nl Alle rechten voorbehouden